kirpapatyasi4 Kızlar 2.gebelikte hareketleri ne zaman hissettiniz ve kız erkek olmasıyla ilgisi varmı gec veya erken hissetmenin
YuvarlanamayanPandaa kirpapatyasi4 oğlumda hemen hissettim hatta çok erken bunda 19 olduk ama daha birşey yok 😂😂 kızımız miskin biraz sanırım
CansuBb kirpapatyasi4 Kızımız olacak bu sefer Allahın izniyle 🤗 14.haftam bittiğinde hissetmeye başlamıştım ben canım
SerpilEsra kirpapatyasi4 bikac gun oncesine kadar hissediyordum 3 5 gunde bir dokunuyor kucuguz diye 13+2
Bb1 YuvarlanamayanPandaa oğlunuzda kaçıncı haftada hisetiniz.Ben 14 haftalığım dunden beri hafif bir gıdıklama dokunma tarzı bişey hisediyorum bebek hareketimi merak ettim
Bb1 YuvarlanamayanPandaa Heyecanlandım şimdi🥰 Ama yinede belki deyildir diyorum 🧐 tam olarak nezaman emin oldunuz acaba ve nasıl hareketlerdi nasıl hissetiniz yani
YuvarlanamayanPandaa Bb1 kesin net bişi diyemem ki kuzum 4 yıl geçti üzerinden ve net hatırlamıyorum ama o haftalar arası seğerme gibi başlamıştı
Alyaesmaa kirpapatyasi4 İkinci kızımda 14te başladı 18de çok şiddetliydi şimdi 22yim içimde yılan geziyor sanki😂