bensu2 Hiç endişelenmeyin o risk 35. Haftadan sonra başlıyor benim bebiş çok aşağıda doktor full yatacan dedi erken doğum olacak diye ödüm kopuyor ve akıntımda geliyor daha nişanım gelmedi sancım yok açılmam yok ama işte uykularımı kaçırdım o yüzden şimdi tadını çıkartın 35. Haftadan sonra telaşlanırsınız 🤗🤗