Kızlar ben en son doktora gittiğimde 29 nisan 12+2 haftalıktım ve 2 Li tarama testine girdim hemşire bana birdahaki randevunu 10 hazıran a al dedi şuan 15 haftalığım 10 Haziran a kadar 18 haftalık falan olurum Allah nasıp ederse ya çok geç değil mi ben 3lü 4 lü taramalara girmek de istıyordum bir yandan geç kalırmıyım ki napıcam çok şaşırdım ilk hamileliğim çok acemiyim bu konularda 🥺 tarama testlerini kaçırmış olurmuyum 18 haftalık olduğumda