Heda mama takviyesini dr mu söyledi yoksa sen kendin mi karar verdin? 5 günlük iken dr ölçüme çağırıyor kilo aldı ise aslında sorun yoktur..bazısının gögsü çok şişmez azda olsa sütü yağlıdır ve fayda eder..dinlenme,uyku,moral,düzenli ve proteinli yemek,bol su içmek özellikle her emzirme öncesi 1 bardak su bunlar sütü arttırır ve daha yeni ise zamanla oturur sütün..emdikce artacaktır..ama bebe bisküvisi,tahin helvası gibi yiyeceklerde süt yapabiliyor 👍🏼 Sütüm yok deme..var olacak pozitif düşünce çok önemli☺️