seda_00 Valla ne yalan söyleyeyim ne kadar düşük olduğunu hatırlamıyorum canım ama kadınların genelinde bu sorun var Zaten ve moralini bozacağın hiç bşr sebep yok inanki ayrıca bebeğe de bi zararı olmuyor ilacın modunu düşürme lütfen ben ilacı aylardır kullanıyorum doğumum da yaklaştı hatta hiç bir sorun yaşamadım aksine ilaç tan sonra daha dinç oldum🙏