Neslihan3866 Kızlar, daha önce bir kürtaj oldum. 7 haftalıkken gelişim olmadığı için. Pıhtı testi yaptırdım, sonucu böyle çıktı. Anlayan varsa yorumlayabilir mi? MTHFR A1298C — Heterozigot MTHFR C677T— Heterozigot
ikimelekannesii22 Neslihan3866 testi ozel hastanedemi yaptırdın benimde bi tane kaybım var bende yaptırmayı düşünüyorum
Merveee34 Neslihan3866 aslında öyle çok çok önemli genler değil . Vitamin eksikliğinden kaynaklı . Ama daha önce düşüğün olduğu için gebeliğinde doktor iğne başlayabilir
Neslihan3866 Şehir Hastanesi’nde yaptirdim kızlar. Tıbbi genetik bölümünde tek düşüğe yapiyolar bilginize.
sutlaacc Neslihan3866 önce kadın doğuma mı gittiniz tıbbi genetiğe mi? Birde nasıl randevu aldınızz? Benim 2. Kaybım oldu bende baktırmak istiyorum da
Neslihan3866 sutlaacc direkt tıbbi genetik bölümünde gidip, bir kaybım olduğunu, doktorumun pıhtılaşma testi istediğini söyledim. Zaten birsuru sorular soruyorlar aile de var mı yok mu vs gibi. Kan veriyorsunuz bı 15-20 güne sonucu çıkıyor