Umayyy Merhaba bugun tahmini cinsiyeti ogrendik erkege benziyor dedi doktor fakat kesin degil dedi. Acaba bu tahminler ne kadar dogru cikiyor bu konuda tecrubesi olan var mi 😍
Livanur22 Umayyy bana 5 kere tahmin yapıldı özelde ve devlette kız tahmin edildi hep son gittiğimde kesin kız dedi doktorum ama tabi değişende duydum hayırlısı olsun
Edaaltintass Umayyy benim 10.haftanın başından beri kıza benziyo diyodu doktorum şuan 12+6 olduk ve artık kesin değişmez kız bu dedi biraz erken öğrendik sanırım 🥰🥰
Hatice1803 Umayyy kızsa yanılma payı biraz daha yüksek oluyor erkekte nadir bende burdan takip ederek gördüklerime binaen söylüyorum bende 12.6 haftalığım gitsemmi gitmesemmi çok kararsızım 😃
Selocan59 Umayyy bende bu haftalarda gittiğimde kıza benziyor demişti 15+5 te gittiğimde kesin net dedi 😁
Umayyy Hatice1803 o halde dogru olabilir yani 😊 bence git ikili tarama testi yaptilar bana cocugun zekasi icinmis en azindan onuda yaptirmis olursun 😊🤭
Hatice1803 Umayyy ben test yaptırmayı tercih etmiyorum ilk çocuğumdada hiç bir test yaptırmadım bunda da yaptırmayacağım inşAllah
Umayyy Edaaltintass evet siz erken ogrenmissiniz 😍 biz suan 12+6 yiz tahmini soyledi bende cok merak ediyorum ilk cocuk olunca herhalde 🤭
Selocan59 Edaaltintass cnm bende 12 ci haftada öğrendim tahmini kız dedi kıza benziyor önümüzdeki haftalarda daha net belli olur dedi 15+5 söyledi kesin kız dedi kesin dime hocam net yani evet dedi bak burda çıkıntı yok dedi kız bu 😍😍
Selocan59 Umayyy hayırlısı saglık olsun rabbim herkesin gönlündekini nasip etsin inşaALLAH kız mı istiyorsun erkek mi
Umayyy Selocan59 demek ki tahminler hemen hemen dogru cikiyor 😍 bizede erkege benziyor dediler bakalim 😍
Umayyy Selocan59 amin insallah 🙏 aslinda farketmez ama insan bilmek ona gore alisveris yapmak ne biliyim ona gore hazirlanmak istiyor 😍
Selocan59 Umayyy tabiki evlat evlattır ama dediğin gibi hem merak ediyor insan hemde ona göre hazırlık yapmak istiyor