ElifTopcu o korkular hiç bitmiyor inanın. Benim ilk değerim azdı. acaba kimyasal mı ile başladım. Sonra kanamalarım oldu dış gebelik mi dedik. Sonra keseyi gördük boş gebelik mi dedik. Çünkü kanamalarım hiç birmiyordu. 12 haftalık olduk ama halen endişeler sürüyor. Kucağımıza alınca da Allah nasip ederse başka telaşlar endişeler başlayacak. Annelik içgüdüsü başka birşeymiş vesselam ☺️