Merhaba ben 24 haftalık tek yumurta ikizlerine hamileyim, malesef bebeklerimde kan tranfüsyonu oldu , gittiğim perinatolok doktorum bir kaç hafta bunun olabileceğini ve her hafta takip edeceğini söyledi. Her hafta kontrole gitmeye başlamıstım . Göğüs altımda inanılmaz bir batma vardı ve karnım biranda büyümüştü. Doktor hemen farketti ve müdahale edilmezse küçük olan bebeğimn ölebilecğinden bahsetti. Normalde böyle bitşey olursa çapaya sevedeceğinden bahsetmişti ama çapa da sana hızlı müdahale etmezler senin beklememn lazım dedi ve acıbadem hastanesi halkalıda lazer operasyonuyla bir doktorun bu işlemi yaptığını söyledi. Doktoru aradı hemen gelsin dedi. Apar topar gittik doktor muayene etti küçük olan bebeğin suyuok azalmış büyük olan bebeğinde duyu artmıştı müdahale edilmezse bir kaç gün içinde doğumun gerçekleşebileceğini söyledi , tahim ağzı kontrole yaptı malesef kasılmadan rahmimde kısalmıstı , rahim kısalıgı operasyonun başarı oranını baya düşürdü, ne olursa olsun operasyonun olmasına karar verdik. O gün akşam doktor operasyonu yaptı , rahim ağzımıda dikti, çok şükür başarılı geçti, kan tranfüsyonu erken fatkedilirse kesinlikle çözümü var korkmayın iyi bir doktora düzenli muayeneyi sakın aksatmayın derim, bizim hala risklerimiz var ,inşhallah hepimiz çocuklarımızı sağlıkla kucağımıza alırız. Kusura bakmayın çok uzun oldu ama sıkıntımı ancak bu şekilde anlatabilirdm. internette bir sürü sey okumuştm ve hepsi olumsuzdu lütfen umudunuzu kaybetmeyin. Sormak istediğiniz sorular olursa seve seve cevaplarım.