Simgesen 32+5 de bana da aynısı oldu şuan 35 haftalığız, apar topar hastaneye gittim. Ebe alttan kontrol etti açılma ,kanama yok dedi. Çok fazla olan , durmayan ve koyu renkte olan kanamalardan korkulması gerek dediler. Sabaha kadar gözetim altında durdum tekrar olacak mı diye ama olmadı çok şükür . Ama siz yine bı doktora gidin derim