Cigdem- Merhabalar, hamilelik döneminde genital bölgeden siğil oluşumu ile karşılaşan var mıdır ? İnternette Rahim ağzı kanseri olabilir deniyor ve Normal Doğuma engel gibi yazılar okudum
Cylncyln_01 Cigdem- normal doğuma engel evet ama onun tedavisi var gebelik dönemimde yapılıyor mu bilmem
AsenaEmre Cigdem- ben geçirmedim ama bir ablam geçirdi mecburi sezeryanla doğum yaptı çünkü enfeksiyonu bebeğe geçme riski varmış tedavisinde bebek doğduktan sonra yapılıyor ve patolojiye gonderiliyormus . Allah yardımcınız olsun
Deletedmom_5 Cigdem- normal doğuma engel bebege bulaşabilir cünkü. Tedaviside doğumdan sonra oluyor sanırım