Buseninannesi_21 merhaba benim iki yıl.onCe oldu tetik parmak teşhisi konuldu. Devlet hastanesinde ameliyat dedi doktor lokal anestezi olarak sadece kolumu uyusturdular çok küçük bir operasyon oldu benim çok sıkışıklık olduğu için 1 saat sürdü ama normalde daha az 15-20dk gibi sürüyormuş sadece 15gun elini kullanamiyorsun o kadar sonra acı sizi da kalmıyor çok şükür tekrar da etmedi