Gamzee_27 Kızlar 38+4 olduk ama ne gelen var ne giden😂Hiç bir doğum belirtim yok paşamız gelmek istemiyor sanırım salı gününe kadar gelmezse sezeryan olacağım,İnşallahh o zaman’a kadar gelir beyfendi🙏Sizde bu durumu yaşıyormusunuz🤔
Hey123 Saniss Gamzee_27 bende de aynı durumlar var 38+3 üm çok sabırsızlanıyorum. Eşim doğur artık şu çocuğu diyor 😂😂😂 sizi niye sezaryen e alacaklar hemen daha erken değil mi
Gamzee_27 Hey123 39+3de sezeryan olacağım çünkü bebek iri kilosu da olduğundan sebep,omuzları filan genişmiş sadece bir kaç cm kalmış sınıra onuda geçerse sezeyan yapmak zorunda kalacağız dedi normal doğum için Bakalım o zamana kadar normal olmazsa eğer canım.