Mermerve anladım canım evet beni de 17 haftada kontrole gittiğimde bir ay sonra bizi arıyorsun seni üniversiteye gönderiyoruz dedi bebeğin kalbine detaylı bakılacak dedi. Bende kime nasıl gönderecek hiç birşey sormadım 3 haftam kaldı eko için. Benim kanımda küçük bir sorun çıktığı için coraspirin ve oksapar ineğe doğuma kadar devam dedi. Multivitaminede devam dedi. Progesteronu kesti. Ama işte ben korkuyorum sanki ona gidince rahatlıyorum. Ha mesela çok bilgi vermiyor ultrason görüntüsü bile vermiyor. Durumu iyi diyor kalkıyor hemen. Cinsiyeti soruyordum daha küçük diyordu en son Demet hanıma gittim öğrendim o hala küçük diyordu.biraz ilerlesin belki bende senin gibi yaparım 19 haftaya giriyorum yarın