Benek zaten göğüsün ucunu emmiyor ucunu emerde yara olur :) areola yani kahverengi kisimi ağzına ne kadar çok alırsa o kadar iyi olur. Göğüs ucu ile ısı yok bebeğin. İçiniz rahat olsun :) emdikçe çıkıyor zaten. Benim sağ göğsün var solun yok. Ama hiç bir sorun olmuyo ikisinide emiyor :)