birgaripannee Glsm30 Üniversitede doç. mertihan kurdoğlu vardı ozel muayene ben onda dogum yaptm o kdr ılgılenen bır doktor kı muhtesem birisi gittignde yaşamdakıler falan doktor mu dersin
balkiz12 Glsm30 yaşama gittim ben Abdülkadir beye menmun kalmadım Gülsüm hanım var onu tam bilmiyorum ama arkadaşım tekin kaleden çok menmun eğer ihtisasa falan gideceksen Berk beyi önermişlerdi bana ama hastası çok fazla çok ilgilenmyo Merve hanım vardı ben ondan menmun kalmıştım
Gulsah7171 Glsm30 canım tekin kaleyi öneririm benim doktorum özel klinihi var doğumu yaşam tıpta yaptırıyor en son muayene ücreti 350 liraydı şimdi ne kadar bilmiyorum doğumda mesai saatleri içinde 5 bin gece olursa 6 bin degismediyse fiyatlar.ama çok güzel ilgileniyor
Pembekar İhtisasa gidiyorum merve hanımdan aşırı memnunum..hastaneden de ilgilerinden de ebelerinden de çok çok memnunum.
Gzgnx Ben özele gidiyorum üniversite hastanesinde mertihan beye gittim harikaydı. Kesinlikle özelde de devlette bir çok doktora gittim mertihan bey çok çok çok iyi. Prof olduğu için 155 tl ücreti var
assdhjdkl Gzgnx Merhabalar üye değildim sırf size sormak için açtım üyeliği 😅 Ben şuan başka şehirde yaşıyorum ve doğumumu Kırıkkalede yapıcam Allah izin verirse, Mertihan beyi çok övüyolar rica etsem biraz anlatır mısınız? Normal vs sezaryen doğum ücreti muayene ücreti nedir ilgi alakası nasıl? Bir de maalesef 33.haftamda gidicem kabul eder mi geç gittiğim için? Bilgilendirirseniz çok mutlu olurum ☺️
Gzgnx assdhjdkl benim doktorum o değil aslında ama ben muayeneye gitmiştim bence burdaki gideceğiniz en iyi doktorlardan prof zaten. Çok ilgili özenli bence, egolu da değil:) odasına eşinizle girebiliyorsunuz sorun olmuyor ultrasona da aynı şekilde. Tıp fakültesinde hocalara muayene ücreti 155 tl. Doğum ücretini hiç bilmiyorum. Telefonla randevu alınıyor ama pek açmıyor gidince de uygun oluyor genelde. Bence çok iyi bi doktor
Gzgnx Gzgnx kabul eder mi bilemedim ama bence kabul eder:) ben özel muayeneye gidiyorum o doktorumdan da memnunum ama doğum özelde olsun istemesem kesinlikle mertihan hocayı tercih ederdim
assdhjdkl Gzgnx öyleymiş arkadaşlarımın geneli Berk hocaya gittiği için Mertihan beyden haberleri yok, teşekkür ederim değerli bilgileriniz için ☺️🙏🏻 Numarasına nasıl ve nerden ulaşabilirim peki, her ihtimale karşı önceden arayıp bilgi almak istiyorum ☺️
Gzgnx assdhjdkl googledan kırıkkale üniversitesi tıp fak randevu derseniz randevu alacagınız numarası çıkar
Glsm30 Çok teşekkür ederim arkadaşlar yanıtlarınız için 🌸 Şu an daha 14+3 Haftadayım aslında, Karabük’te de Kırıkkale de de doğum yapma ihtimalim var. Şimdiden araştırma yapıyorum hangi doktor iyidir kime gidebilirim diye 💜