Kubbeytt Hamile olduğumu yeni öğrendim fakat ne mide bulantısı ne bas dönmesi var bunun sebebi nedir sizce ve bu durum normal mi ?
Ipek3427 Kubbeytt Ben 2 aylıkken öğrendim hiç belirti olmadı uykudan başka😁 adetim geçti normaldir dedim geçiştirdim sonra test yaptım öğrendim yani bence normal ama yinede doktora gidebilirsin kaç haftalık?
Tunurr Kubbeytt 😂😂😂 hiççççç canını sıkma tatlım ben yarın 11 haftalık olucam hala ne mide bulantısı ne baş dönmesi ne kusma var bazılarımız şanslı oluyor. Sadece yaşadığım belirtiler aşırının aşırısı uyku ve yorgunluk 🤗
begumge Kubbeytt hiç midem bulanmadı başım dönmedi tek belirti burun akıntısıydı o da bindebir olurmuş tıkanıklık olurmuş genelde. Herkeste aynı belirtiler olmuyor
Kubbeytt Aynisi bende de oldu sadece uyku var gecikti günün test yaptim pozitif çıktı daha doktora gitmedim kaç haftalık olduğunu henüz bilmiyirum bende belirti olmayınca boş gebelik olmasından şüpheleniyorum 😔
Sdem Gayet normal bi durum endişelenme, her bünye aynı değil bende 20 haftalığım ama hiç bir belirti yaşamadım
Duyguuuu Kubbeytt merak etme canım sonradan ne zaman bitecek bu diye beklersin benim 8. Haftada falan başladı 12. Haftada bulantim hiç birseyim kalmadı dua ette hafif atlat 😊
Kubbeytt İnşaAllah kolay olur benim için belirti olarak bi de burnum kanadı bi kaç kez arada vurup geçen kasik ağrılarım var
Mervetepe 6. Haftama kadar bende öyleydim 5. Haftadan sonra göğüs hassasiyeti sismem basladı 6dan sonra ise mide bulantım ve tiksinmelerim basladı suan coğu seyi görmeye dayanamıyorum midem bulanıyor asırı derecede halsizlikle yatıyorum Hic merak etme yakında olur seninde bende aynı şeyleri düsünüyordum