Baso evde bile olsa 2 saatte bir 2 parmak kuralı ile güneş koruyucu kullanmanızı tavsiye ederim. Daha da büyümemesi ve artmaması için. Şuan leke tedavisine başlamayın yaz geldi artık zaten ama hamilelikten sonra ahalı tonikler yüz yıkama jelleri, niacinamide içeren krem serumlar, C vitamini içeren serumlar, leke baskılayıcı ve açıcı içerikler arbutin vs gibi kullanırsınız. Uzman bir destek alırsınız o dönem. Tabi bunları kullanırken mutlaka yaz kış güneş kremi sürmelisiniz 2 parmak kuralı ile. Şuan en iyi yapacağınız şey 2 saatte bir güneş koruyucunuzu yenilemek.