Burcu_NFUE Nazo4033 evet çok iyi oldu doğum ve doğum sonrası için ☺️ covid iştahımı kesti hiçbişey yiyemiyordumkilo verdim . iki haftadır sabah gözümü yemek diye açıyorum inşallah fazla kilo almam sanırım iştahım açılıyor 😂