Trilece Kızlar merhaba biz gebelik planlıyoruz bu ay tutmadı çalışmalara devam ediyoruz fakat eşim covid 19 aşısı olacak acaba aşıdan sonra korunmak gerekiyor mu bilgisi olan var mı konuyla ilgili
babygirlmommy Trilece merhaba ben de gebelik istiyorum bu ay aşı oldum doktorum korunmama gerek olmadığını söyledi fakat herkes farklı bir şey söylüyor siz de doktorunuza danışın derim
Trilece Kızlar aile hekimi ile görüştüm eğer aşıyı siz olcaksaniz bir iki ay korunun ,. Aşıyı eşiniz olcaksa korunmaniza gerek yok dedi