smyye_kdr merhaba kortizon içeren igne vurundum ne iki hafta oldu sizce ne zaman emzirmeliyim böyle bi durum yasayan varmı?
Taze_gebe smyye_kdr doktorunuza sormalısınız ulaşamazsanız da sağlık ocağına bile olur arayınca bile yardımcı olurlar ☺️