Esincil evnyldrm ilk doğumum normaldi nasip olursa bu bebeğimide normal istiyorum ama doktor böyle kilo alırsa zor gibi dedi bakalım hayırlısı olsun.
Busecnr40 Hilalibrahimkartalms16 32+1 de gitmistim 2 kilo demisti doktor iyi gidiyo dedi 🤷🏻♀️ Haftya tekrar gidicez bakalim😊
Konul95 İlk kızımda 28 haftada 1800, 32 haftada 2.500 olmuşdu, 38+3de doğum yaptım 4.200 😄 şuan 24+4 deyiz 720 qr
Esincil evnyldrm sağlıklı olsunlar da artık kısmet hangisi olursa. Sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🤲