Alya_7 Acaba doğru mu yaptım bilmiyorum doktorum 36 da başla dediği için bugün başladım.Yapan var mı acaba yanma ve acıma oldu birazcık doğru yapabildim diye düşünüyorum o yüzden ama.Sizce ?
Seymakrpnr34 Alya_7 bende dun basladim zeytinyagiyla esim yapiyor sancim oldu gece boyu ama haftada uc yapmak gerekliymis tam 37 haftayiz bakalim ise yaracak m
ogretmenanne38 Alya_7 kendiniz mi yaptınız acaba bide nasıl yaptınız bende eşime yaptırmaya utanıyorum kendim de yapabilir miyim bilemedim🙈
34_21_23 ogretmenanne38 kendin yap daha iyi ben kendim beceremedim eşime söyledim o benden beter 😂 tamam bırak lazım değil dedim vazgeçtim pes ettim 😂
Alya_7 ogretmenanne38 kendim yaptım 😌 ayakta sol bacağımı kaldırdım sandalyeye karşıma da aynayı koydum ilk etapta tam görebileyim diye.Oturarak çömelerek göbeğimden göremem çünkü.
Zezekmdmr Yeni474747 ben daha başlamadım 20 haftalığım daha erken sadece bilgilenmek amacıyla izlemiştim😊 vakti gelince deneyecem inşallah
Girlsmomm Yeni474747 siz kaçıncı haftada başladınız bende 36+2 yim yarın Dr a soracam yapayım mı diye