Merhaba sevgili hamişler
uzun zamandır giriş yapmadan forumdaki tartışmaları takip edip doğum hikayelerini okuyorum bugün giriş yapıp yazmak istedim umarım bu yazım sizlere de moral olur
hamileliğimde suyum fazla olduğu için biraz sıkıntı yaşadım (çabuk yorulma nefes almada güçlük vs gibi) ama onun dışında güzel bir gebelik geçiriyordum dün itibariyle sancılarım çoğaldı zaten sabah kontrolüm olduğu için ve çok sıklaşmadığı için gece hastaneye gitmek istemedim sabah 9a kadar bekledim hastaneme gelip muayene oldum nst çektildi doktorum 4-5 cm açıklık olduğunu söyleyip yatışımı verdi doğumhaneye alındım direk odaya almadılar serum takıldı(suni sancı) şuan bu vaziyette yazıyorum sizlere .. az önce de suyumu patlattılar çok acıyacak diye düşünüyordum ama hiçbir acı olmadı çok şükür açıklık ise 6 cm ulaştı inşallah tez vakitte hayırlısı ile doğumum gerçekleşir dualarınızı bekliyorum bir de unutmadan bolca dua edip moralimi yüksek tutuyorum ☺️