Zeycannn Bugün 37+0 olduk nst de bir tane 100 lerde sancı çıktı ama hissetmedim bebeğin kilosu 2930 gr hatasıyla uyumlu dedi ama bebek daha kanala inmemiş ve doğum pozisyonu almamış bu durumu yaşayanlar kaçıncı haftada doğum yaptınız
Seymakrpnr34 Zeycannn bende pirasa oldum artik 3400 kg kizim ama ne sanci var ne kasilma dogru duzgun beklmedeyizz saglikla gelsinler insallah🧿🧿
Kbraelif_15 Zeycannn 37+3 deyiz az önce muayeneden geldim hiçbir doğum belirtisi yok 🙄 benim paşam yerinde rahat galiba 🥰 32.haftamızdan beri doğum pozisyonunda ama kanala girmiş falan demedi ntsnde güzel dedi geldik beklemedeyiz bakalım ne zaman canı sıkılacak içerde durmaktan 😃
34_21_23 Zeycannn bende yarın 37+0 oluyorum kontrole pazartesi gidecem bende de hiç belirti yok sabırsızlanıyorum ya gelmezse de suni sancıyla başlatılırsa diye tırsıyorum biraz 🙈 kendi sancılarımla tamamen doğal doğum yapmak istiyorum
Aysecelik17 37+2 benimde dün kontrolüm vardı bebek kanala yerleşmiş dedi doktor kğ 2.900 boy 49 cm arada sancılarım oluyor , tam zamanında da gelebilir 1 hafta erken de gelebilir dedi dr.'um
Zeycannn 34_21_23 benim bir haftadır karnım taş gibi sert oluyor ve uzun sürüyor nst de sadece bir tane sancı çıktı ama hissetmedim bile siz de güzel düşünün güzel olsun inşallah istediğin gibi bir doğum olur canım 🌺