okunmusciklet
Devlet hastaneleri hakkinda cogu kisi bu durumlar icin sikayetci galiba orada canlari nasil istiyorsa oyle yapiyorlar ama ben ozele gidiyorum 2 kere cati muaynesi yapildi ve eskiden vajinismustum doktorumada bunu ilk basta soylemistim oyle bir moral veriyorki guzel konusma felan hic canimi acitmadi bumu dedim yani abartiliyor sadece