okunmusciklet once ultrasonla baktı bası baya inmis alttan bakalımmı dedi olur dedim bende gectm baktı dedi 2 cm yumusama sulanma olmus hazır dedi cok zaman yok gibi dedi ki zaten yok artık 37 deyız 😅normal istiyodun dmi dedi evet dedm zaten en basından berı doktorum aynı yatıs vs demedi bol bol yürü squat hareket dedi ki ben ilk 3 ayımda dahıl hep pilates yürüyüs vs yaptm 30. Haftamdan sonrada squata basladm hurma vs bugunde ahududu yapragı çayı alcak eşim onu içmeye baslıcam (: sancın olursa suyun gelirse vs gel bekleme dedi olmazsada haftaya tekrar kontrolum var dun nst iyi cıktı 1 tane sancım cıktı 40 da sanırım dogum ıcın 3 duzenlı sancı gerekıyormus oyle ıste tetıkteyız bızde bakalm 😅