okunmusciklet zumraylayolculuk_1 suyla beraber akıntı geliyor demişsin de bende amniyo sıvısı zannettim suyun olsa zaten canım bebeğin hareketlerini de hissetmezsin bence akıntıdır o benim gibi
Ai5han okunmusciklet teşekkürler canım,çok yardımcı oldun.İnşAllah sende sağlıkla alırsın bebeğini kucağına 🤲🏼🌸
MerveRt zumraylayolculuk_1 çok haklısın canım 2 kez devlete kontrole gittim. Ağzını açıp tek kelime etmedi doktor. Durumu olmayıp özele gidemeyenler ne yapıyorlar diye düşünmeden edemiyor insan 😔