Nrdn-tmr00 niye kasıkta olunca normal doğum olmuyomuş 🤷🏻♀️ baş aşağı olması gereken pozisyonda millet dönsün diye amıda kalkıyo😅bizimki daha kanala girmedi amabaşı baya aşağı indi 36 dan beri bekliyoruz sancılar vardı ara ara herşey normal için uygun şuan bende neye dayanarak öyle dediler size hiç bir fikrim yok çıkçası ☺️