Canım kadınlaar lütfen yardımcı olun. Ben emziriyorum bebeğim 4 aylık. Adetimin üzerinden 10 gün geçti bu bir hafta önce test yaptım negatif çıktı. Bugün tam 10 gün gecikme oldu tekrar test yaptım negatif çıktı yine. Emzirirken adetimin böyle gecikmesi normal mi doğumdan sonra sadece bi defa adet oldum ve çok az kanama oldu 4 ay önce doğum yaptım.