mutluugizz Bugün detaylı ultrasona girdim 20+6 haftalığım doktor rahim damarımda direnç olduğunu söyledi. 12.haftadan beri ecopirin kullanıyordum zaten bebeğimin kilosu felan şuan haftasıyla uyumlu doktor 34.haftaya kadar devam etmemi istedi. Fakat iki damarda olup olmadığını ne derecede olup olmadığını bilmiyorum böyle bir şey başına gelen var mı neler yapıyorsunuz nelerle karşılaştınız. raporu atim anlayan varsa yorumlarsa çok sevinirim
Leylak1626 mutluugizz merhaba, benimde damarlarımda direnç var sağ ve sol olmak üzere. Canını sıkma oksaparla devam ediyorum gelişiminde şükür bişey yaşamadık hatta kızım önden gidiyor. Sadece kan sulandiriciyi çok uzun süre kullandığında karaciğer değerlerini yükseltebiliyormus. Benim değerlerim yükseldiği için ara verdim. Doktoruna güven kalbini ferah tut🍀
Bsmlh mutluugizz canım ben doğum yaptım benımde aynıydı 31 dolana kadar devam ettim ben aspirine sakın kesme 37+0 da dogdu kılo cok yüksek degıldı ama saglıklı elhamdulillah
Bsmlh Leylak1626 canım önde gitme başladıysa bebegıbde direnç kalkmıs demek elhamdulillah inşallah saglıkla gelsin benımde 10 gün önde ölçüldü son zaman direnç kalktı ama ölçümler kasılmadan dolayı yanlış çıktı benım aşırı kasılmam vardı sancı yani
mutluugizz Leylak1626 ben oksapar kullanmıyorum ecopirin kullanıyorum neler tüketiyorsun peki günlük hayatında beslenme açısından
Leylak1626 mutluugizz kaşar, süt, muz ve madensuyu en çok tukettigim şeyler. Kahvaltımı çift yumurta ve yesillikle yapmaya çalışıyorum. Bol bol ayran içiyorum. Onun dışında standart ne yemem gerekiyorsa onunla besleniyorum. 31. Haftamdayim çok da kilo almadiim
Bsmlh mutluugizz 2600 dogdu canım ama sarılık ve şeker düşüklüğü vardı 3 gün çıkışımız 2460 kadar geriledi