suscarparimm ya bu sancı denilen şey basıl bişey.böyle gaz sancısı gibi bişey mi? Ben regl sancısını kasıklarında yaşayan biri değilim benm bacaklarım ağrır regl zamanı ayırt edemiyorum gaz sancısı mı yoksa normal sancı mı yokluyor.35haftalığım bende