Babybe Merhaba, 7 Mayısta detaylım vardı bana verdikleri kağıtta plasenta ön duvarda yazıyor. İşlemi yapan perinatolog’da bir şey söylemedi şimdiye kadar kendi doktorumda. Gece huzursuz oldum internetten bakınca var mı aynı durumda olan anne adayları?
mlkkk Babybe haftanız kaç? bebeğin eşi ön tarafta olduğu için hareket hissetmeniz geçilebilir veya güçlü hissetmezsiniz ama genelde 24ten sonra yukarıya çıkıyor risk olarak aşağıda olması riskli diye biliyorum ama önde olmasının bi riski olduğunu bilmiyorum sadece hareket geç hissedilir veya az hissedilir diye biliyorjm
BegumIscanTunc Babybe Ben 30+2 haftalığım bizim kız plesentayı öne almış yastık gibi kullanıyor o yüzden çok fazla hareket hissedilmiyor mesela dışarıdan bile görünmüyor hareketleri doktorum herşey yolunda ve sağlıklı dedi korkulacak bişey yok dedi plesenta önde olduğu için sadece hareketleri çok şiddetli olmaz dedi çünkü sünger görevi gördüğünden hareketin hızı keser dedi
Teacherella1 Babybe 30 haftalığız dün kontrolde öğrendim, hareketlerini çok kısıtlı hissettiğimi söyledim doktor da plesenta öne yerleşmis ondan çok az hissedersin dedi, ekstra birşey demedi bende int baktım birsürü olumsuz sey gördüm araştırmayı bıraktım
mucizemsin-21 Babybe benim de ön duvarda hemde aşağıda ama hareketleri çok güzel belli oluyor çok şükür canım çokta hareketli maşALLAH 🥰🤲
Teacherella1 BegumIscanTunc bana da dün aynı seyi söyledi doktorum, bebeğin gelişmesini engeller mi acaba bu durum, sormayı unuttum ben size bu konuda ekstra birşey söylendimi
BegumIscanTunc Babybe yok canım hissediyorum elimi karnıma koyunca böyle minnak minnak hissediyorum eşimde o şekilde hissetti ama dışardan asla göremedik 😅 biz daha yüzünü bile göremedik canım
Babybe Teacherella1 En başından beri ne doktorum ne de detaylı yaptırdıgım doktor hiç bir şey söylemedi ikisi de profesör
BegumIscanTunc Teacherella1 yok canım gelişim engellemeye engel değil gayet sağlıklı ve gelişimi güzel demişti
BegumIscanTunc Babybe canım ben dışarıdan hiç hareket görmedim halada görmüyorum ama bebeğim hep sağ tarafta olduğunu hissediyorum çünkü balık gibi kayıyor elimi koyunca böyle minnak tekme yiyorum 🥰🤭
mucizemsin-21 Babybe hiç panik yapma canım sadece bildiğim kadarıyla bizde öyle oldu yüzünü net göremedik hala 😂 olsun sağlıklı olsunda doğunca görürüz artık bide benmki riskli aşağıda bebeğin eşi doğum yaklaştıkca kara kara düşünüyorum doktorum ben yapmam ameliyatını dedi napcam bilmiyorum 😏