g-s-asaf Arkadaslar 2. Dogumdada alttan muayeneler cok acı veriyoe mu ilk doğumdaki gibi en cok korktuğum muayene olmak
Zumra12345 g-s-asaf malesef muayeneler aynı oluyo canım rabbim sabrını veriyo ama kendini kasmassan daha kolay olur sadece açılma daha hızlı ilerler 2 . Dogumda
Merveee34 g-s-asaf benim 2.bebeğimde 30.haftalardan sonra hep alttan muayene oldum sezaryen olacağı halde . 1 cm açılmam vardı her gidişime doktor ilerlemiş mi diye bakıyoru . Kendini kasmazsan sıkıntı yok
g-s-asaf Zumra12345 Zumra12345 cok korkuyorum muayeneden biraz erken gidincedde surekli bakiyorlar ins cok açıklıkla giderim hastaneye