Esracim Kızlar selamlar 20+0 dayım geçen hafta hissettim hareketleri 24 Haziran'da çok hareketliydi iki gündür hareket az bugün hatta hiç hissetmedim. İlk zamanlar normal mi bu hareket azlığı