20092012 Merhabalar arkadaşlar , 37. Haftamdayım kontrole gittim çatı muayenesi yapıldım normal doğuma müsaitsin güzel dedi doktorum, 1 cm açıklığın var dedi ama çok merak ediyorum prenses normal doğumu ? İlk gebeliğim ve heyecanlanıyorum günler yaklaşınca
eesraadmr Ben dün epiduralli normal doğum yaptım bende imkanı olana tavsiye ederim o olmasaydı halim perişandı ağrı sızı sancı hissetmiyorsun etkisi geçene kadar prensesten çok kafası gülzel gibi oluyor insan 😂 ha sonrası için yan etkisi var mı bilmiyorum ama ilerde fıtık vs olur diye de duymuştum
Gzdeses @eesraadmr gözünüz Aydın rabbim hayırlı ömürler versin inş evladınıza: ) kaç cm açıklıkla yapıldı epidural doğum anında zorluk yaşadınız mı acaba ?
eesraadmr Gzdeses Allah razı olsun 4cm olmasını bekledik epidural için bebeğim yukarda olduğu için açıklıktan ziyade aşağı inmesini bekledik gerçekten çok zordur 😔😔