Betll_72 gebeligimin basindan beri sorun yasadim 2 kaybim vardi oncesinde her hafta kontrile gittim ben oglumda o yuzden fazla icli disli olduk bu gebeligimde ayda bir gidiyorum sorunsuz ilerliyor Rabbime sukur☺ ben artik hocam alin dogsun dayanamiyorum demistim biraz daha biraz daha diye diye 33+5 de bu saatten sonra sen istemesen ben alicam zamani geldi artk dedi 1 hafta kaldik kuvezde 2.200 dogdu kakasini bile yapmis tam zamaninda aldik dedi gelismismi oluyor yani dedm evett dedi normalde dogum sirasinda benden once 2 kisi vardi ailelerinden rica etmis ilk onu alalm riskli gebelik diye bana ilk seni alcaz dediler şaşrmistim☺ bu surecte cok duygusal bag kurdum onunla benim kimsem yoktu bitek o vardi o zaman simdi giderim oglumu sever oper sekreterleride ayni sekilde cok iyiler