Arzuu Ben doktoruma hamileliğimin başında sormuştum yapabilirsin demişti ama korkumdan yapmadım. Artık göremeyecek duruma geldim, jilet yapamıyorum 32. Haftamda gittim ağdaya keşke daha önce gitseymişim dedim 😂 Ve normalde daha çok acırdı bu sefer jilet kullanmama rağmen , hamilelikte daha hassas olursun demelerine rağmen hiç acımadı
Symakznck Bebege bi zarari olmasinda aciya dayanirim artik normalde yapiyodum ama hamilr olunca yaptırmadım makinayla idare ettim karnim buyudu artik makinayla alamiyorum
cinderella Peki kızlar benim plesanta aşağıdaymış böyle durumdayken yapsam bi sıkıntı olur mu acaba kanama gibi riskleri olabilir mi
demiray Symakznck benimde kendi ağda makinem var 9 yıldır ağda yapıyodum ama maalesef göbeğim çıktıktan sonra kendimi zora sokmamak adına jilete başladım kuaföre gitmek açıkcası pek temiz gelmiyor çünkü o ağda kutusunu sadece sana kullanmıyor şurda bi kaç ay jilet kullansam bişey olmaz Doğumdan sonra tekrar dönücem ağdaya ayrıca son aylarda doktorlar zaten ağdayı önermiyo
CansuDemir demiray bende kendim evde yapıyordum.Kendim yapamaz olunca kuaföre gittim.Makinemi kendim götürüyorum.Orda yeni paket yeni çubuk poşeti vs açıyor bana,eldiven zaten kullanıyor.O yüzden sıkıntı olmuyor.Eğer zorlanıyorsanız öyle bi sorun ☺️
begumge Symakznck ben hamile olduğumu öğrendiğim ay jiletten döndüm. Emla sürerek gittim. Doktorum da açılma falan olmaz son ay konuşuruz dedi. Elmayı da o önermişti.