Purpura26 Haftada çağırdı yani 2 hafta sonra oluyor. 1 saat önce gelirsin bunları yaptırırsın dedi. En üstte ki nedir acaba? Tit ve nstyi biliyorum ama 🤔
Busraa89 Purpura26 hemogram kan sayımı demek istemiş olabilir canım gerçekten karışık yazmış okunmuyor ama en yakın hemogram gibi duruyor
Beyzan Gamzeakd bence gitmeyin aç çünkü zaten aç kaldıkça iyice tansiyon düşüyor nst ye bağlandım tansiyonum düşük çıktı
Beyzan Purpura26 10-15 dk kadar sürüyor. Tansiyon da ölçüyorlar. O kağıdı verip üstüne tansiyonu da yazıp doktora yönlendiriyorlar