ElisaDuru Merhaba kızlar buğün 10+6 olduk cinsiyeti belli olur mu bana da bakar mısınızz 🥰 https://resimyukle.io/r/fzvKYJRKcO @Mucizepamugum @hiraselesra @Gulsen4224 @gulin-35 @Linaasel
Zmrmrt1315 ElisaDuru henüz erken diye biliyorum ben 14 deyim bugün gidicem bakalım belli olacak mı sanırım net 16 da belli olur diye biliyorum
ElisaDuru Zmrmrt1315 evet pazartesi ikili testim var bazen ikili de tahmin yapılıyorlar belki oluyordur diye🤷♀️😌
Nuray051988 Zmrmrt1315 ben dün ögrendim 13+5 haftalık kızmış yavrumuz kesin kız dedi doktorum çok iyi anlıyo
Zmrmrt1315 Nuray051988 bende sizle aynıyım bana da ultrason da bugün kız dedi, ikili tarama da yaptırdım bakalım.