Danlacan haticeD08 güzelde bir anı bırakmış o zaman sizde hep ilk günü hatırlatan 🥲 tesekkur ederim aklımın bir köşesine yazdım bunları deniycem 👌😄😍
haticeD08 Danlacan Aynen öyle çok güzel hissediyorum aklıma geldikçe😊Rica ederim şimdiden iyi doğumlar diliyorum🥰
idiloska haticeD08 daha çanta için de eksiğim var gümüş kapak filan. Bence ben cücük gibi kalacağım 🤦🏻♀️
haticeD08 idiloska Kalmazsınız inşallah en acil olanları yerleştirin de en azından😊Ben de şu an kayınvalidemdeyim pazartesiye kadar doğurmazsam hemen gider gitmez çantamı yerleştireceğim. Gümüş kapak falan da almadım krem koyacağım sadece😊
idiloska haticeD08 siparişi verdim kapağın, gecelikleri yıkamam gerek, ped almam gerek liste yaptım. Amin inşallah