Dilaraksknclk Merhaba 33 haftalık hamileyim ve epilepsi hastasıyım 10 senedir yaklaşık. Nöbetlerim gebelikte arttı. Bebeğim zarar görecek diye Korkuyorum. Benim gibi olup bebeğine sağlıkla kavuşan var mj ?😞😞
Esmaars Dilaraksknclk ben de epilepsi hastasıyım . 4. Aydan sonra benim de nobetlerim arttı . Öncesinde üç sene boyunca hiç olmamıştı . Şimdi nerdeyse her gece saniyelik nobetlerim oluyor . Bende çok korkuyorum bebeğime bı zararı olacak diye . İlaç kullanıyor musunuz