AlyaEkmen_ Evet benimde ilk başlarda 4,7 civarı çıktı kadın doğum doktorum dahiliyeye yönlendirdi levotiron 50 mg ilaç yazıldı ve 1 ay sonra tiroid değerine tekrar bakalım dediler. Geçen gün yeniden kontrole gittim 1,8 e düşmüştü. İlacı bıraktırmadı 25 mg olanla devam edelim dedi.. İlacı saati saatine kullanınca kontrol altına alınabilecek bişey. Bende gebelikle beraber çıkmıştı o yüzden cok sorun olmadı sanırım. Şuanda 11+4 teyim bu arada 🙂