Merhaba kızlar . Bu ay yumurta takibi yaptırdım. Adetin üçüncü günü gittim. Doktorun verdiği tarihlerde tekrar kontrole gittim. Adetin ilk gününden sayarsam yedinci günü ikinci kontrole gittim ve Bı yumurtam olduğunu 14 mm olduğunu söylemişti bu pazartesi kontrole çağırdı ve kontrolde o oluşan yumurtanın çatladıgini söyledi. Yani adetin ilk gününden sayarsam 13.gun yumurtam çatlamış oluyor. Ve doktor dediki diğer yumurtalıkta da 16 mm bı yumurta var ama bundan ümidim yok dedi. Bende doktor öyle deyince nasılsa bitane oluşmuş çatlamış dedim. Tabi ilişki falan olmadı o günlerde ben daha catlamamistir diye düşündüm . Hatta doktor bile çatlamış deyince şaşırdım . Her neyse bugün öylesine bı ovulasyon yapayım dedim kopkoyu çıktı . Napmam lazım kızlar acaba o 16 mm yumurta büyüdü çatlama mi olacak yani iki kere mi yumurtlama olacak. Kafam çok karıştı napmam lazım şimdi ??😔https://www.hizliresim.com/jb98plv