Deryaadeniz Arkadaşlar dün kontrolüm vardı doktorum 20haftayı bitirmişsn dedi.Bebeğimin boyu:21cm kilosu:368 gram olmuş sizce normalmi iyimi sizlerinkisi nasıl🤷♀️
3prensesannesiii Deryaadeniz Bende 20 haftalıkken gittiğimde ayrıntılı ultrason olduğu için hatırlıyorum 390 gr demişti
aselnannesi Deryaadeniz 398 gramdı boyunu pek hatirlamiyorum ama doktor boyuna da kilosuna da cok iyi demisti