bebekiminannesi Merhaba kizlar gebelikte TSH çıkan varmı ne gibi durumlar yaşadınız 25 haftalık olduk ilaç kullanıyorum doğuma kadar kullanılacak
AlyaEkmen_ bebekiminannesi 5+3 feyiz bugün TSH sonucum 5.5 çıktı doktora attım tekrarlayalım eğer doğruysa ilaç başlanır muhtemelen dedi siz nasıl bir yol izlediniz kaç ile başladılar ilaca
Deletedmom_5 bebekiminannesi hamilelikten öncede tiroid hastasıydım o yüzden gebelikte ilaç kullanımına daha çok dikkat ettim sorun teşkil eden bir şey değil ilaçla hemen düşüyor
ilkgozagrimhavinim bebekiminannesi ben 12 senedir tiroid hastasıyım. İlaç kullanıyodum zaten. Gebelikte daha çok yükseldi. Dozunu arttırdı. Sürekli kullanmaya devam edicez
bebekiminannesi AlyaEkmen_ Benimde 7 haftalıkken 4.9 çıktı en düşük mgdan başladık 25 mg halada devam ediyoruz çok şükür yükselmedi ama son aylara doğru yükseliyor diyorlar o biraz tedirgin etti
bebekiminannesi Deletedmom_5oncesinde yoktu gebelikten sonra bakıldı araştırıldı gebelikle beraber çıkmış bazı insanlar korkutuyorlar bebeğe bı zarar vermiyor dimi
Deletedmom_5 bebekiminannesi ilac kullanirsaniz zarar vermez ama mutlaka kullanmanız lazım bebeğin beyin gelişimi için çok önemli
ilkgozagrimhavinim bebekiminannesi 14 haftalığız şuanda. Tiroid ilacı ilaç değil aslında. Takviye hormon. İlacın bebeğe hiçbir zararı yok. Hormon alıyorsunuz. Tedavi edilmezse tiroid yüksekliği bebeğe zararlı. Hiç canını sıkma🌸 ilaçları mutlaka düzenli kullan ama