hanzadeee ben az pişmiş sevmiyorum. Hatta hiç sevmiyorum ama mecburen yiyorum. Yumurta kabuğu özellikle çok fazla bakteri barındırdığı için bu bakteriler kabuk gözeneklerinden içeri geçebiliyor. Özellikle bayat yada beklediğinde. Burada önemli olan yumurta kabuğunu dezenfekte etmek . Bakterilerin ölebileceği kadar pişirmek, aynı et gibi. Kabuktan içeri geçerse salmonella riski var. Bunu riske atmamak için 4-5 dk pişirmek gerekli