Kızlar normalde ağırlaştığında bebekler vajinada ağrı (darbe almış gibi ağrıyor )oluodu ama bukadar yürüyemi engelleyecek kadar değildi, sanki tümden aşşağıda bebek, ve gelıcekmış gibi hissediyorum sizinde cok şiddetlimi yoksa normalmi çünkü ben yürüyemıyorum