zynep24 valla ben açlıktan uyuyamam 😅 sabah 7 de ön kahvaltı yapıyorum 9 buçukta ara kahvaltı😅😅
12 buçuk öğlen yemeği. 3 buçuk ara öğün 6 da akşam yemeği. Yatana kadar devam bide bazen gece kalkıp atıştırıyorum. Ama benim çocupum aç kalınca rahat bırakmıyor tekmeleyr tekmeleye uyandırıyor😅😅