Merhaba hanımlar. 6 haftalık hamileyim ve hamile kaldığından beri ara ara uykusuzluk çekiyorum. Gece uykuya dalıyorum 4 gibi uyanıyorum ve bir daha uyuyamıyorum birde ertesi gün işe gidiyorum.Benim gibi olan varmıydı.Çıldırmak üzereyim bir yol yöntem dua falan yok mudur.